sobota, 25 maja 2013

Dzień Matki!

Witajcie! Po raz pierwszy w tym roku mam dwie Matki 
- moją Kochaną Mamusię i Kochaną Teściową :)))
Aby obie były po równo obdarowane postanowiliśmy zaprosić je na grilla 
- wspólnie spędzony czas to chyba najlepszy prezent dla każdej mamy :)))
Także zakupy zrobione, ciasto prawie gotowe (brakuje tylko galaretki) 
i bułki upieczone :)))

Oczywiście o małych upominkach nie zapomnieliśmy...
Dla teściowej zestaw nr 1 i dla mojej mamy zestaw nr 2!
W planach mamy jeszcze zrobienie pięknych bukietów z bzu - prosto z naszego ogródka :)))
A jaki jest Wasz pomysł na Dzień Matki??
A może to już i Wasze święto ;)))

Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Ja dopiero z moją mamą zobaczę się ok. 10 czerwca, więc jutro po prostu zadzwonię i złożę życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja specjalnie na ten weekend przyjechałam do domu żeby złożyć życzenia i wręczyć prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam właśnie na moją córcię...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. BioVax jest super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje jeszcze nie, jak dobrze pójdzie to za rok już tak :)
    Teściowa dostała słodkości a moja mama sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciacho z pewnością pyszne:) Prezenty bardzo ciekawe:) Ja mamie dałam bluzkę. Teściowa nie dostała niestety nic, bo rafaello dla niej przeznaczone zjedliśmy wczoraj, a dzisiaj nie było okazji odkupić;) Mąż jednak ma naprawić błąd i przy najbliższej okazji do dzisiaj złożonych życzeń dołączy prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj pięknie! Ja niestety do mojej mamy w ten dzień mogłam tylko zadzwonić...

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze mają z Tobą te Twoje mamy :) same pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mojej mamie kupiłam naczynie z przykrywą a pod spodem podgrzewacze, dzięki którym potrawa jest cały czas ciepła... mama o tym marzyła, na wigilie będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze podoba mi się to co zrobiliście dla swoich mam :) ja niestety z moją mamą byłam w tym dniu na komunii kuzyna więc ostało się na prezencie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!
Miło mi, że mnie odwiedzacie i pozostawiacie po sobie ślad :)