poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Moja ślubna stylizacja :)

Witajcie!
Wczoraj minął rok od naszego ślubu!!! Świętowanie zaczęliśmy już w sobotę, ale o tym kiedy indziej :) Miły weekend zakończyliśmy lampką wina we dwoje, zostawiliśmy sobie parę butelek z wesela na szczególne okazje takie jak ta!!!
***
Tak jak obiecałam dzisiaj przychodzę do Was z moją ślubną stylizacją :)))

Na początek makijaż!
Co prawda koniec, końców nie wyszło najgorzej, ale nie byłam z niego w pełni zadowolona... Głównym minusem była jego trwałość, a może to pogoda zrobiła mi takiego psikusa! Pół godziny przed ślubem cały podkład zważył mi się na twarzy, a moja kosmetyczka została w hotelu - byłam załamana :((( Na szczęście z pomocą przyszła przyjaciółka, mokre chusteczki i puder, nie było idealnie, ale nie bardzo miałam wybór!
Tak więc proszę o wyrozumiałość :)

Włosy!
Bardzo długo zastanawiałam się nad fryzurą ślubną - rozpuszczone, podpięte, fale, loki, warkocz, kucyk... Koniec końców stanęło na obniżonym koczku i nie żałuję tego! Fryzura spisała się na medal, wytrzymała całą noc (ostatnie zdjęcie było robione ok 3 w nocy), podobnie jak i wpięte we włosy goździki!

Sukienka!
To była miłość od pierwszego wejrzenia! Co prawda poprawki doprowadzały mnie do szewskiej pasji, ale moim zdaniem była idealna :))) 
Suknia w sumie była prosta, ale co mnie w niej urzekło to spódnica :)))
Do kościoła zamiast bolerka zdecydowałam się na zwiewny szal mocowany w gorsecie - kolejny strzał w 10!

Dodatki!
Jak możecie zobaczyć na powyższych zdjęciach wybrałam prostą bransoletkę i długie kolczyki z kryształków :) Z naszyjnika zrezygnowałam, to chyba byłoby już za dużo!

Jak podoba się Wam moja ślubna stylizacja??
Po roku czasu chyba nic bym nie zmieniła, no może  poza makijażem ;)

Buziaki!

44 komentarze:

  1. bardzo ładnie, dół sukienki jest boski:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! To właśnie w spódnicy się zakochałam, ale gorset też jest piękny ;)

      Usuń
  2. Baardzo pięknie!!! Fryzura ekstra (sama nad taką myślę, ale obawiałabym się że się rozpadnie :() Sukienka piękna. Jedyne co mi nie odpowiada to szal. Fajnie, że pokazałaś się nam w całej krasie, bo wyglądałaś przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo myślałam nad czymś na ramiona, bolerko nigdy mi się nie podobało... a właśnie taki szal byl idealny na takie upały ;)))

      Usuń
  3. Pięknie wyglądałaś! Na szczęście mój makijaż przetrwał wszystko mimo ponad trzydziestostopniowych temperatur :-) Początkowo też chciałam taką fryzurę, ale jednak po licznych uczesaniach stanęło na wysokim koczku ;-) Jeszcze raz szczęścia i miłości Wam życzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoja fryzurę - pięknie wyglądałaś!

      Usuń
  4. ślicznie wyglądałaś :)
    fryzura bardzo ładna :)

    ja na swój makijaż nie mogę powiedzieć złego słowa :)
    a fryzura wytrwała do końca poprawin :)

    myśmy wczoraj też poświętowali w rodzinnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas również niedziela była bardzo rodzinną ;)

      Usuń
  5. Piękni wyglądałaś :) szkoda że makijaż nie przetrwał. Ale szczęście,że przyjaciółka Cię uratowała. Mój ślubny trzymał się fantastycznie, nawet jak przy składaniu przysięgi w kościele uroniłam kilka łez, to rewelacyjnie nic nie było widać :)
    I wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. :) samych cudownych chwil. A sukienkę miałaś przepiękną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie suknia genialna... fryzura także piękna i co najważniejsze pasowało do Ciebie... widać, że czułaś się świetnie... Ja chyba z mojej stylizacji ślubnej zmieniałabym wiele, na szczęście oprócz..... Męża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze się czułam w tej sukience ;)))) pewnie za parę lat też bym coś zmieniła, no może oprócz męża ;)))

      Usuń
    2. A to NAJważniejsze :))
      My 13-tego mielismy kolejną rocznicę, w moim zmixowanym mixie widać mój "ślubny look" .. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Sukienka bardzo ładna jak i Panna Młoda na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Suknia jest naprawdę śliczna a fryzura i makijaż idealnie ze sobą współgrały:) Pozdrawiam
    http://www.buycheaplookfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja ślubna!:) A wieczór z mężem i winem to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała wybrać dobrą kosmetyczkę, z dobrymi kosmetykami, żebym ja nie miała takiego psikusa. Mój ślub będzie na koniec czerwca i obawiam się tego samego teraz. A u mnie jest co zakrywać pod tym podkładem.. :)
    Mimo wszystko makijaż bardzo ładny, delikatny. A fryzura właśnie taka, jaką ja chcę mieć. Ale zobaczymy jak będę wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądałaś przepieknie! Śliczna suknia, ślicznie Ci w tej fryzurce, piękne kwiaty i piękna Ty! Jesteś taka subtelna i kobieca. No ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądałaś cudownie! Życzę samych radosnych chwil!!!

    Jeśli masz chwilę zostaw po sobie ślad u mnie www.madeleinelife.blogspot.com :)) / Zapraszam tez do obserwatorów, odwdzięczę się tym samym! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądałaś przepięknie! Cudowna fryzura, a sukienka rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny subtelny kobiecy makijaż zdecydowanie takie mi się podobają :) Ślicznie upięte włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na nowy post!:) a tymczasem zapraszam do siebie na konkurs, gdzie do wygrania są perfumy:) www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! :)jestem pod wielkim wrażeniem sukni, jest piękna, prosta i nietuzinkowa zarazem. Wiem, że wszystkie babeczki chcą wyglądać w tym dniu najpiękniej, ale Twoja suknia i uczesanie i nawet strajkujący makijaż tworzą po prostu piękną i idealnie spójną całość :)
    Żeby wszystkim nam się to udawało... jeszcze raz gratulacje z okazji Waszego roczku!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądałaś cudownie, miałaś piękna oryginalną suknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :D Ślub to piękne wydarzenie- sama nie mogę się doczekać własnego ślubu i wesela ;)
    Wyglądałaś ślicznie! Włoski extra! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję doboru sukienki i fryzury - świetnie dopasowane do Panny Młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłaś śliczną panną młodą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fryzura niesamowicie Ci pasuje, piękna kreacja !

    blog ślub

    OdpowiedzUsuń
  23. No to prawda, fryzura robi naprawde ogromne wrażenie. Jestem poprostu w szoku. Moja żona nie wyglądała tak ślicznie jak Ty. A wiecie czego dotyczy PIT-39? PIT39 dotyczy nieruchomości nabytych lub wybudowanych prywatnie w okresie do 5 lat od momentu kupna działki. Mówię o tym, bo chce żeby każdy wiedział jaki PIT musi wypełnić. No a czas złożenia tego PITu to do 2 maja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!
Miło mi, że mnie odwiedzacie i pozostawiacie po sobie ślad :)