środa, 28 sierpnia 2013

Tydzień na talerzu!!!

Witajcie po dłuuugiej przerwie! Wakacje pochłonęły mnie całkowicie
 - weekendowe wyjazdy, praca, codzienność ;) 
Obiecuję poprawę i oczywiście częstsze wizyty na Waszych blogach!
Podczas mojej nieobecności postanowiłam przez jeden tydzień robić Wam 
zdjęcia naszych posiłków - może znajdziecie jakieś inspiracje! 

Mam nadzieję, że jesteście po obiedzie! 
A więc zaczynajmy...

Dzień 1 
Klasyka - kotlety mielone, ale zamiast ziemniaków brokuły :)))

Dzień 2
Zapiekanka z mięsem mielonym, bakłażanami i sosem beszamelowym - pyszności!

Dzień 3
Zupa kalafiorowo-koperkowa - uwielbiam świeży warzywka!

Dzień 4
A w upały nieco lżej - sałaka z kurczakiem i jajkiem, koniecznie z sosem balsamicznym, 
a do przegryzienia pierożki z fetą (uwielbiam tydzień grecki w Lidlu) :)

Dzień 5
Co zrobić z kiełbaskami, które zostały po grillu?? Oczywiście leczo!

Dzień 6
Domowy fast-food - kebab z idealnymi dodatkami!

Dzień 7
No i jedno z ulubionych dań mojego męża - pierś z kurczaka z mizerią :)

Bonusik
A na dokładkę nasze małe wypady do restauracji!
Na górnym zdjęciu smażone ryby w naszej ukochanej smażalni na pograniczu Gdańska i Sopotu - Baru Przystań! A niżej najlepsze kuchnia grecka tylko w Tawernie Lukullus 
w Gdańsku, na zdjęciu Suwlaki - tradycyjne greckie szaszłyki, mniam!

Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój obiadowy post ;)
Znaleźliście może coś dla siebie??

Buziaki!

113 komentarzy:

  1. Dla mnie zupa i sałatka z kurczakiem! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba właśnie zgłodniałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja niestety jeszcze dzisiaj nic nie jadłam, ale zaraz może się zdarzyć, że zjem Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. za tą zupę to dałabym się pokroić :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł, dobrze, że nie jestem głodna:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pomysły na obiady, apetyczne zdjęcia. Na szczęście mam jeszcze kanapkę, którą zaraz zjem;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieloneeeee.....boszsz jak dawno nie jadłam:D fajny post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności. Zjadłabym w szczególności te mielone z dnia pierwszego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najczęściej wcale ziemniaków nie jadam :) A zamiast nich brokuły, kalafior, fasolkę lub inne gotowane warzywo + duża porcja świeżych ;) I zupka kalafiorowo koperkowa mniamucha :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Same smakowitości!!!! Co to za pierożki z fetą? Opowiadaj będę zaglądać na nie następnym razem :)

    trelee-morelee ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i co narobiłaś?:) Jestem głodna! A miałam nie jeść po 19:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pysznie u Ciebie! :-) Aż nabrałam ochoty na zupkę kalafiorową i sałatkę z kurczakiem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe, dobrze, że jestem przed obiadem, bo zaczęło mi burczeć w brzuchu po takiej dawce smakowitości. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ktoś tu się opuścił i o nas zapomina całkowicie!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam wrażenie, czy ktoś tu o Nas zapomniał???

    OdpowiedzUsuń
  16. wracaj! mniam, świeża zupka, mielone, zapiekanka, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym Cię zaprosić do zabawy Liebster Award (może się skusisz ;) ), a po obiór nominacji na mojego bloga :)
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zdrowa dieta. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie najbardziej zainteresowała sałatka z jakiem i kurczakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepysznie wygląda ! :] Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ smacznie wygląda to wszystko, aż się zrobiłam głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak tu pysznie w tym poście :D
    O tej porze to aż smutno patrzeć na takie pyszności :)
    Zapraszam również do siebie :)
    sarahsnotess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Megasmakowicie to wygląda:) WOW

    OdpowiedzUsuń
  25. Mniamuśny post :) aż chcialoby się zjeść:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda na dobre jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. według mnie dobra dieta, tez jem podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jadłem to już i nie tylko wygląda super, ale i cudownie smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż mam smaka od patrzenia na te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie, bardzo smakowite zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Po trzech latach ciągle wracam do tego przepisu ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo często robie takie mięsne szaszłyki z ziemniaczkami jak na ostatnim zdjęciu, ta potrawa nigdy się nie nudzi, polecam.

    PalacykOtrebusy.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Może i wygląda to bardzo apetycznie ale w rzeczywistości bardzo ciężko jest prowadzić takę dietę :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Rany mi już na prawdę brakuje pomysł na obiad, dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne żarełko :) Tylko niestety znając życie nie nacieszycie się długo takimi daniami, bo nie będzie czasu na takie gotowanie, tylko będziecie robić to, co szybkie. Chociaż bardzo chciałbym się pomylić z tym stwierdzeniem...

    OdpowiedzUsuń
  36. To prawda, wygląda to bardzo apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. No nie zawsze, jak na moje to prosto można to zrobic i szybko.

    OdpowiedzUsuń
  38. Aż ślinka cieknie hehe :D ja niestety nie mam czasu robić takich super potraw.

    OdpowiedzUsuń
  39. To prawda, bardzo apetycznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super to wszystko się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nam również jest miło i chętnie zostawiamy komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kotleciki z brokułów! :) Chyba wiem co dzisiaj jem na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jutro wypróbuje ten przepis. Wygląda to smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nam również jest bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  45. MMM pyszotka. Na pewno wypróbuję kiedyś ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie pyszności!! Muszę spróbować coś takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystko wygląda naprawdę smakowicie. Myśle, że dziś spróbuję coś takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mmmm, wygląda to naprawdę cudownie !!

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę przyznać, że bardzo smacznie to wygląda. Chyba dziś spróbuje coś takiego też zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  50. Aż zrobiłem się głodny!

    OdpowiedzUsuń
  51. Uważam, że wygląda to naprawdę przepysznie. W sumie to ciekawie wymyślone.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zjadłabym to od razu! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Swojsko i domowo. Aptyczne zdjęcia. Z kilku pomysłów skorzystam przy moim stole

    OdpowiedzUsuń
  54. Moim zdaniem takie domowe jedzenie jest najlepsze. Twoje pomysły są naprawdę genialne.

    OdpowiedzUsuń
  55. To wszystko prezentuje się naprawdę bardzo ładnie. Zapewne jest tak dobre jak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wygląda to naprawdę bardzo smacznie. Myśle, że jutro coś takiego przygotuje.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajny wpis, wygląda to naprawdę pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Całość wygląda po prostu nieziemsko. Domowe jedzenie jest najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  59. No musze przyznać, że Twój tydzień na talerzu wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Super to się prezentuje. Normalnie zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  61. Genialnie to wszystko wygląda. Chyba sam sobie zrobie taki tydzień na talerzu.

    OdpowiedzUsuń
  62. Musze sobie zaplanować taki tydzień jedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajnie to się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  64. Spróbuje zrobić coś podobnego do Twojego tygodnia na talerzu:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Taki tydzień na talerzu mogę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  66. Muszę przyznać, że bardzo fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawie się to prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Blog jest interesujący. Czekam na kolejny wpis..

    OdpowiedzUsuń
  69. Masz talent do gotowania. Wszystkie potrawy wyglądają bardzo apetycznie. Kiedyś sam muszę zrobić sobie takie dania.

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystko wygląda naprawdę bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Polecam wam też hennę do włosów Sahara Tazarine. Sahara Tazarine to słynna marokańska henna nadająca włosom piękny, jasnorudy odcień. Saharę można też oczywiście stosować do mehendi. Od henn indyjskich różni ją przede wszystkim czas potrzebny do wydzielenia barwnika, który jest dużo krótszy. Saharę Tazarine można stosować z cassią, która pięknie podkreśli rudości. Z dodatkiem indygo, można uzyskać z niej ciepły brąz. Opakowanie zawiera nieco więcej niż 100 g czystej i sproszkowanej lawsonii inermis – henny. Instrukcja stosowania oraz sklepik: https://henna.com.pl/sahara-tazarine/

    OdpowiedzUsuń
  72. This blog gives very helpful information. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja kompletnie nie mam pomysłów co jadać.

    OdpowiedzUsuń
  74. Twój blog jest bardzo ciekawy. Mam nadzieje, że dodasz kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo ciekawy wpis. Nie wiedziałem zbyt wiele na ten temat.
    _____
    bujaczek od kiedy

    OdpowiedzUsuń
  76. Wpisy, które masz na blogu dostarczają naprawdę ciekawych informacji. Poza tym to wchodzę też na bloga o tematyce zabawek aby dowiedzieć się jakie są opinie o sklepie Kocham Zabawki. Myśle, że przed kupnem zabawek warto wiedzieć co o nim myślą inni.

    OdpowiedzUsuń
  77. Blog jest naprawdę fajny. Uwielbiam na niego wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  78. Super blog. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  79. Wiedza na ten temat na pewno mi się przyda w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ciekawy przekaz - Zgłodniałem idę do lodówki coś zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  81. Taka tematyka blogów interesowała mnie tak naprawdę od zawsze.
    ____
    schody

    OdpowiedzUsuń
  82. Super blog. Nie mogę doczekać się kolejnego wpisu.
    _______
    ślubne grzebienie do włosów

    OdpowiedzUsuń
  83. Cały blog jest ciekawy a ten wpis jest genialny.
    _______
    Leczenie koni

    OdpowiedzUsuń
  84. Artykuł ciekawy. Myśle, że każdemu się spodoba.
    _______
    Domki Drewniane

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!
Miło mi, że mnie odwiedzacie i pozostawiacie po sobie ślad :)