poniedziałek, 25 lutego 2013

To co dziewczynki lubią najbardziej!

Emocje już opadły, więc szybciutko można popodziwiać oskarowe suknie :)))

A oto moim zdaniem najpiękniejsze:
Jennifer Lawrence w po prostu bajecznej sukience Dior Haute Couture!
Idealna sukienka dla zdobywczyni Oscara za najlepszą rolę żeńską (Poradnik pozytywnego myślenie), niestety filmu nie widziałam, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni!!!

Sandra Bullock w cudownie podkreślającej jej figurę sukience od Elie Saab.

A na deser piękna Amanda Seyfried w boskiej sukience od Alexandra McQueen'a.

Czyż te suknie nie są boskie???

Niestety są też dwie aktorki, które uwielbiam, 
ale niestety ich sukienki najmniej mnie zachwyciły :(((
A tak na nie liczyłam!
  
Zdobywczyni Oscara za rolę drugoplanową (moja faworytka!!!), Anne Hathaway w sukni od Prady - jakoś nie pasuje mi do "Diabeł ubiera się u Prady"!
I Halle Berry w sukni od Versace - chyba po prostu nie mój styl :(

A jak Wam się podobały suknie z czerwonego dywanu???
Są tutaj Wasze faworytki??

Buziaki!



19 komentarzy:

  1. Amanda wygląda bosko! Chyba najbardziej podoba mi się jej suknia.
    Mam takie samo zdanie jak Ty na temat sukni Halle B. No niestety fatalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją faworytką jest Jennifer, ale Anda wygląda również cudownie!!!

      Usuń
  2. Moja faworytka, to zdecydowanie kreacja Jennifer!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anne wygląda źle w tej sukience... chyba to wina materiału. Niestety... Ale Bullock no no :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał to jedno, ale niestety ta sukienka moim zdaniem ma nie za ciekawy tył :/
      Bullock boska :)

      Usuń
  4. A mnie jeszcze Charlize Theron sie bardzo podobala.w bieli wygladala nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie pasowała do jej krótkich włosów, ale niestety nie podoba mi się to wycięcie przy biuście... Ale poza tym to bardzo ładna suknia, świetnie dopasowana :)))

      Usuń
  5. suknia jennifer lawrence przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie Jennifer nie przekona, zwłaszcza, że sukienka przyczyniła się do jej upadku:( Amanda bardzo ładnie, uwielbiam McQuenna:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety upadek maly był, ale wizualnie i tak bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  7. Faktycznie mamy podobne typy. Cieszę się, że kogoś jeszcze zachwyciła suknia Lawrence. :)
    Amanda Seyfried- podobał mi się bardzo krój i kolor, ale teksturę uznałam za trochę firankową...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to suknia Jennifer jest bohaterem wielu dzisiejszych postów :)))

      Usuń
  8. W sumie zgadzam się z Twoimi opiniami, choć myślę, że Sandra potrafi zdecydowanie lepiej wyglądać, a tu niby poprawnie, ale wygląda dość staro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, troszkę może ją postarza ta sukienka, ale i tak bardzo mi się podoba :) w szczególności prześwitujący dół ;D

      Usuń
  9. Sandra Bullock miała nawet ładną ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Te same nam się nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!
Miło mi, że mnie odwiedzacie i pozostawiacie po sobie ślad :)