wtorek, 12 lutego 2013

Zimowych ferii czas!

Witajcie po przerwie urlopowej! Co prawda w tym sezonie zaliczyliśmy już jeden wyjazd na narty, ale chyba nam ciągle mało ;) Tak więc z okazji ferii postanowiliśmy wybrać się jeszcze na parę dni w nasze piękne polskie góry, a dokładniej do Bukowiny Tatrzańskiej!
Jak możecie zauważyć na zdjęciach poniżej, pogoda była na prawdę przeróżna 
- trochę słońca, trochę chmur,ale śniegu nam nie zabrakło :))))

Nasz samochodzik również to odczuł ;) 
a to tylko po jednej nocy!!!


Na szczęście nie popsuło nam to planów i udało się też trochę pozjeżdżać :)))


Ale tak na prawdę to chyba największą frajdę spawiało nam jedzenie!!!
Co prawda trochę ciężkie, ale nie mogliśmy się oprzeć.
Już jutro zaczyna się wielki post - idealny okres na umiarkowanie w jedzeniu ;)


A to tylko część z naszych podróży smakowych - niestety reszty nie zdążyłam uwiecznić 
tak szybko znikała z talerzy :)))

Oczywiście nie zapomnieliśmy o pamiątkach!!!


Ten większy wyląduje dzisiaj na patelni - mam nadzieję, że gościom zasmakuje!

A jak Wam mineły ferie lub jeszcze mijają??

Dzisiaj śledzik, jakieś plany na wieczór - może impreza w klubie, kameralna domówka (moja ulubiona opcja!) czy może spokojny wieczór z filmem??

Buziaki!





8 komentarzy:

  1. Same smakowitości, zazdroszczę Wam urlopu :)
    Ja dziś mam śledzika w postaci kubka herbaty z cytryną przed tv w Mężulem :D jutro do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek z herbatą nie jest zły ;))) Muszę przyznać, że mi to chyba nawet tego bardzo brakuje... no a jutrzejsza praca to już swoją drogą :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja też lubię pozjeżdżać na nartach:) Takie wypady są świetne, a jedzenie sama przyjemność:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama przyjemność, no chyba, że strasznie wieje śniegiem w twarz :P na szczęście tak się zdarzyło tylko raz!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. OOOooo moje góry:) Właśnie teraz czuję się dumna z bycia góralką:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!
Miło mi, że mnie odwiedzacie i pozostawiacie po sobie ślad :)