czwartek, 17 stycznia 2013

Dziękuję za pomoc :)

Dziękuję Wam bardzo za pomocne rady!
Zrezygnowałam jednak z naszyjnika i jak proponowałyście zdecydowałam się na ciekawą bransoletkę, a co do kolczyków to zdecydowałam się na perełki :)
Jak się Wam podoba??


Sam ślub odbył się w małej wiejskiej kapliczce, było bardzo ślicznie :) 
i ta śnieżna sceneria - po prostu marzenie!


Wesele również można zaliczyć do udanych!!
Największą niespodzianką były dla mnie torty.


Jak się Wam podobają??
Mi osobiście najbardziej smakował jeżyk :)))

To był na prawdę bardzo ciekawy weekend!
W sobotę wesele, a w niedzielę wraz ze znajomymi wybraliśmy się 
do Opery na "Kopciuszka".

źródło: www.operabaltycka.pl

Był to teatr tańca, byłam już na paru przedstawieniach tego typu, ale muszę przyznać, 
że właśnie "Kopciuszek" podobał mi się najbardziej :)
Macocha i wredne siostry były po prostu cudowne, sam Kopciuszek również ślicznie tańczył, ale niestety zawiodłam się na Księciu :( ale i tak bardzo mi się podobało!!!

A Wy lubicie teatr tańca czy raczej wolicie teatr tradycyjny???

Buziaki!


9 komentarzy:

  1. torty - super, z pomysłem, a ja uwielbiam takie przeróżne perełki na weselach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wesela z pomysłem :) wyglądałaś świetnie! :)

    Lubię tatki i taki, chociaż w teatrze tańca byłam 2 razy tylko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł na te torty ;) ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne torty!
    Pięknie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka!!! Gdzie można ją kupić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jakiś czas temu kupiłam ją w H&M, ale nie wiem czy jest jeszcze dostępna :(

      Usuń
  6. Bardzo ładna bransoletka:) I wyglądałaś ślicznie. Czyżbyś złapała bukiet i chciała wyjść ponownie za mąż za Twojego męża;)? A teatr uwielbiam pod każdą postacią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a ten bukiet był taki śliczny, że nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem sobie z nim zdjęcia!

      Usuń
  7. ja najbardziej lubi chodzić do teatrów muzycznych. np Roma. ostatnio byłaś na "Deszczowej piosence". Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!
Miło mi, że mnie odwiedzacie i pozostawiacie po sobie ślad :)